Hirdetés

Nálunk azonnal az év száma lett The Weeknd új száma

The Weeknd egy ideig nem sok újdonsággal örvendeztette meg rajongóit, nemrég azonban érkezett egy kedvcsináló videó a Mercedes-Benz teljesen elektromos újdonságához az ECQ-hoz, mely már tartalmazott néhány dallamot a sztár új számából. Pár napot kellett csak várni és megkaptuk a teljes reklámot és vele együtt debütált a “Blinding Lights” is.

A 80-as éveket és számunkra a Miami Vice életérzést visszahozó dal valami egészen újat hozott most itt nekünk, amivel nálunk, a The Underrated Youth magazinnál, az év számának is kikiáltottuk már. Egyébként a Mercedes-Benz reklámja is szuper lett, illik hozzá a zene, a márka színes történelmére és szakértelmükre is utalnak, az ECQ pedig egy igazi álomautó, reméljük lesz lehetőségünk bemutatni majd nektek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

You May Also Like